Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


Annoying !
Posted on Thursday 10 January 2013 @ 20:51 | 0 comment(s)


Haaaai hello hey ho ! Apa khabarrr ? Okay hari ini aku nak cerita some people that annoyed me ! Jom ceriteraaaa :D

Kisah 1
Pagi tadi pukul 7 pagi pergi hantar adik aku kat sekolah , lepas tu mak aku lerr suruh pergi market beli ayam . Memang tak syiok gila ah . Sorang2 pulak tuu . Grr , dalam market semua annoying gila ! Haha . Jalan lambat . Come on , aku nak cepat ni autie autie uncle uncle sekalian . Jalann ponnnn ! ~ Grr . Then dah sampai kat bahagian ayam tu , memang awkward gila nak masuk sorang2 . Semua makcik ja . Dengan bunyi ayam2 yang merdu dalam tu kan -.- Aku dah macam tunggul ja kat situ . "Abang" tu nampak macam pekerja cina dia tu dok bz  ,Then "Abang" jual ayam kat situ tanya "nak apa dikkk" . Haaa , ayam sekor kata aku . Then dia "ok ok , jap abang ada abang adaaa" Grrrrr . Annoying tak ? Ehh , for me . Annoying xD

Kisah 2 
Pukul 12 tengahari , aku nak pergi ambik adik aku balik sekolah pulak . Then aku memang bawak moto sorang . Yess , sorang2 lagi . Of course lah sorang kan ? -.- Ada lori depan aku . Kiranya aku follow belakang lori tu lah . Then ada mangkuk hayun mana macam ungka kat belakang lori tu dok sengih2 -..-' I was like , youuuu suchhh annoying . Tak payah nak pandang sangat lah kan ? Grrr

Kisah 3 
Pagi tadi , lepas pergi market hantar arip pergi kerja fulakkk . Ngehhh . Then dalam perjalanan tu , aku pun bawak moto sorang2 . See , sorang2 lagi ! :P Then , time bawak kat jalan Taman Kami D tu , ada mamat ni mengusik aku . Dia tonjol muka kat moto dia then senyum sampai ke telinga -.- Perghhh . Kacau aku ja pagi pagi buta ni . Then kannn . Biasa lah dalam dunia ni kan ada Miracle happen . Lepas ambik arip , kitaorang singgah kedai mamak sebab arip nak bfast , then mamat yang kacau aku tadi tu , ada kat kedai yang sama . So ? Dia mcam electric shock tengok aku datang dengan Boyprenggg . Sapraisssss ! -.-