Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


I don't mind
Posted on Sunday 30 December 2012 @ 03:02 | 3 comment(s)


Hi :') Tengok tajuk ! I don't mind . Cehh . Macam sedih ja kan ? AHAH . Whatever . Sekarang aku tak tahu nak buat apa dah . Bosan sangat tak kerja nih . Hmm . Apa kan daya ? Kawan kawan ada yang dah kerja . Aku ? Kawan ? Hmm . Aku ada ka kawan ? :'D That's the point aku nak "luah" dekat blog ni . 

Semua orang ada kawan . HAHA . Eeee Esya . Tak payah buat sedih bagai lah kan . Memang tak ada sapa pun nak kawan dengan aku . Entah mana silap nya kan ? Kalau aku cakap aku tak jealous orang lain ada kawan memang aku menipu lah kan :') Aku jealoussss sangat . Hm . Kadang2 aku terfikir kan best kalau aku pun ada kawan . HAHA . Kawan rapat . Err BFF . Okay ? :') 

Aku tengok kebanyakkan semua perempuan asyik Frust saja dengan relay depa dengan laki . Tapi aku perempuan . HAHA . Macam Les pulak . xD The truth is aku memang pernah ada seorang , dua yang aku memang anggap dia BFF . Macam2 dah buat sama2 . Even pernah tido sama2 . Best sangat moment tu . Dan aku tak faham , kenapa dia macam musuh dengan aku ? *Yeahh , you may call me loser but this is my feeling . If you don't felt the same , so jangan terasa . 

Kadang2 jadi rapat , dan time tu aku rasa senang sangat dapat kawan macam dia . Tapi ? Aku baru nak ajak dia keluar sebab aku ingat kat dia . Tapi , dia dah ajak someone yang dia lebih ingat :') Haha . Emo kot aku ni ? -.-' Chill lah kan esya ?

Seronokkan ada kawan rapat :') Semua orang kata kawan lagi penting . Tapi entah lah . Kenapa aku tak terasa semua tuu betul . Ada ka mereka time susah ? Mungkin sesetengah orang ada . Tapi aku ? Its okay , I DON'T MIND . I still have my ARIF :'D Dia lah kawan , BFF , boyfriend aku . I trust him . To "her" , I'm fine if you hate me . I'm sorry if I've made mistake . I just don't really mind anymore . Semoga awak happy :)  Amin ~