Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


He's my everything
Posted on Monday 17 September 2012 @ 06:13 | 0 comment(s)


Listen here, i love you more than u ever know. Dear, I'm really sorry. ____again? Yes.
It was my fault. Aku yang jahat. Aku yang tak faham dia. Its not that aku nak
mengalah terhadap lelaki tapi the truth is woman sometimes just don't
realize how much the guy appreciate woman. :') Yess It happened to me. I keep wondering
kenapa lah perangai aku macam budak-budak? Aku mintak itu dan ini.
Salah aku. I have a fought with him tadi petang. Semua nya sebab 
__________? Dirahsiakan. Sorry.

Aku cabar dia, aku tengking dia. Aku kata dia tak mampu bagi ape yang aku nak.
:'( Apa aku dah buat ni? Sampaikan dia jual handphone dia untuk dapatkan duit.
Aku tak expect pun dia akan jual handphone. Aku cuma marah. Kalau
aku marah, semua akan keluar dari mulut aku. Tapi aku tak sedar
aku dah sakitkan hati dia. Petang tu dia bagi duit. Dan aku dapat taw dia jual handphone.
Aku keluar, aku campak terus Corby aku depan mata dia. Okay, swear
dia tergamam :') Sebab dia tak pernah expect aku akan campak. 
Sebab Corby tu aku sayang sangat. Tu usaha aku masa Form 4 dapat number 1 dalam kelas.
Sebab tu aku tak berani campak dulu. Itu hadiah apaakk aku bagi.

Tapi petang tu memang aku dah rasa macam putus asa nak hidup punya. Aku dah campak
barang yang aku sayang. Aku siap maki-maki dia lagi semua lah. 
Sampai aku keluar rumah pergi cari mood. Then dia sembang dengan mak aku apa semua. 
Aku memang menangis kaw punya laa. Sampai hidung tersumbat sebelah. Rasa mcam 
asma ohh. puii ~ Hihi. Then mak aku pun nasihat la kat aku. Mak aku kata pergi mintak
maaf. Salah aku, dia bukan nya kerja lagi. Dia sekolah lagi. Memang la dia
tak mampu nak bagi apa yang aku nak sekarang ni. Tiba-tiba satu ayat muncul dalam fikiran aku.
Dia pernah kata : ''ma, kalau pa ada duit, taw kan yang pa akan bagi apa saja untuk ma''
Time tu lagi la aku rasa macam nak hentak-hentak kepala aku. -,-' 
Terasa bodoh sangat ! Bodoh. 

Lepas tu, jumpa dia kejap dekat rumah sebelah. Aku muka mintak penampar pi la kat dia.
Aku tertunduk dan menangis. Dia tanya la kenapa aku buat dia macam ni. 
Hm. Hurrr. Then after our conversation and bla blabla so on. Dia pun lap air mata aku.
Dia kata dia cair tengok air mata aku :') So, kami pun decide. Biar la handphone tu.
Tak nak pakai handphone. After all, kami dah nak amik SPM 1 bulan lebih lagi.
Thats why aku fikir balik. Tak rugi pun. Aku pun tak pakai handphone dah.
Its the right time to get ready for Spm. Belajar rajin-2 kata mak.
Ohh by the way. Tadi dia datang kejap. Dia double. Dia kata dia sayang aku sangat-2.
Sorry sayang. Aku banyak dosa kat hang. Aku nak deactivate Fb sebab
I don't feel facebook is useful to me. So its okay.
Now I knew what the LOVE is really meant. 

*I cinta you ARIF sampai mati Insya-Allah.