Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


Have u ever wonder?
Posted on Sunday 16 September 2012 @ 03:06 | 0 comment(s)


Hi kak, bang, handsome-2, cun-2 yang sedang stalk ni. I'm just wondering untuk berubah?
What? *mengeluh* kejap. Okay aku ni pemalas actually. Okay jangan kawan
dengan aku. -,-' Boo. Aku tahu tahap kemalasan aku and I'm not gonna share with you
because it might ______ ? Ish aku malu la kan ! Just now dia hantar text.
Dia kata boleh tolong dia untuk berubah. I was like, What ?? 
First apa yang aku rasa mula-2 ayat tu ditujukan, aku rasa macam nak pergi
Penang Bridge terjun -,-' Ishh. Nak ketuk kepala laju-2 pun ada. Gurr.
Cuma seriously I felt like theres nothing to Proud to be a crapp lazy bone.

I'm just wondering. Well, Honest. Aku banyak dosa. 50-50. Will HIM help me? Will HIM forgive 
my sins? Boleh ke aku buat itu ini, then aku akan penat tak? Then boleh ke 
aku study kalau penat buat kerja-kerja rumah? Ishhh kenapa aku ni 
pemalas sangat -,-' Kenapa. I wish I can. :')
Peramah? Okay good. Peramah ke aku? A bit. Kalau kawan rapat I'm 
really talkactive one~ Tapi untuk mak dia? Ape salah aku? 
Aku cuma taktaw nak sembang ape je kot. So perkara tu selalu jadi bila aku melepak. And I'll just
shut my mouth and say nothing unless dia sambung cerita. Humm. Kali ni, 
rasa nak menjerit. Gurr. Takpalah, just gimme a little time to make
some changes. 

Malas --> Rajin
Senyap --> Talkactive

#Okayfinee, Whatever#