Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


Stupido
Posted on Sunday 13 January 2013 @ 21:11 | 0 comment(s)


Hai , how ya doin ? Me ohh I'm fine . -..-' Tipu k tipuuu ! Haihhh , gambar comel senyum kat ats ni tak mungkin sama macam aku sekarang nih . Aku bengang sangat ! Okay, antara bengang dengan menyampah , aku lagi menyampah ! Ohh , ya ? Dekat sapa ? Dekat makcik2 yang tak da kaitan tapi nak adaaaa connection dengan aku jugak . Pendek kata , jaga tepi kain . *asdfghjkl* 

Apa masalah anda wahai makcik2 ? Adakah saya pernah menggoda anak2 makcik ? Pernah ka akuu kacau hangpa menyembang ? Tak tak dan tak kan ? So ? What is ACTUALLY wrong with you all ? -,-' Mak bapak aku tak ajar aku kurang ajar dengan orang tua . Tapi you are too much ! Kenapa nak salah kan aku dan kutuk pulak belakang aku ? Please dear makcik , your "lifetime" is running out , buat lah kebaikan sikit ! Tak gitu ? 

Bila hangpa tengah sembang so hangpa nak aku mencelah . Nak aku jerit "maaaaaaakkkkciiiiiiiiiikkkk" , Well I'll do that if your SON IS MY FUTURE HUSBAND . -,-' #ppphhhbbbbt Aku tak da kena mengena dengan hangpa punn . So, bila aku lalu depan hangpa , ada jugak aku senyum2 tapi ada hangpa reply balik ? Usha pelik ada lah . Kan ? Usha macam dalam hati tengah kutuk . Ehh , memang pun korang kutuk . __|__ Korang kata apa ? "kenapa aku senyap saja?" then mak arip back up , dia kata aku pemalu sikit . Then apa hangpa cakap ? hangpa kata "dengan laki tak malu pulak" Fundekk ye sekalian . 

Memang lah aku tak malu dengan arip sebab dah setahun dengan dia . Dan wahai makcik2 yang aku kasihi sekalian , aku pun tak kan malu dengan hangpa kalau akuu kenal lama jugak ! Defukkk lah ! Nak pecah ja keyboard ni aku dok taip . Kang berkecai jugak ! ><' Entahlah , ada saja kelemahan aku ni . Macam semua orang nak tunjuk dan usaha kata aku ni banyak kelemahan . Apa teruk sangat ka aku ni ? Aku okay kalau makcik tu pun respect aku . Ni tak ? Belum apa2 dah jadi macam ni . But look at my face , Do I careeee ? *..* Salah ka aku bila orang tua dok menyembang aku taknak mencelah ? :') Dan salah ka kalau aku ni memang ada sifat malu ? :') Manusia2 . Whatever