Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


Damn tired
Posted on Sunday 2 December 2012 @ 02:35 | 0 comment(s)


Hi hi ~ Apa buat ? Busy ka adik manis ? Ohooi , sungguh penat aku hari ni namun aku masih mampu untuk menaip ! ^^ Yepp , sebab there is something I gotta share ! As you all know , *not all* Hari ni kan ada kenduri . Tersangat lah penat . I thought kerja aku cuma pack-2 barang-2 dalam kotak comel comel je . Tapi ? Harrr . Okay , to be honest , Orang lain memang tak boleh harap .  Saudara-2 lain bukannya datang tolong . Menyembang je kerja hangpa . Bengang je . Entah berapa ribu gelas aku basuh dengan kawan2 aku dan my saaaaaaaayannggg ucuk :* Gheee , dia datang wookkk ! Sukeee nye kite . Tolong kite basuh pinggan semua . See , ni lah calon2 suami baik nihh :* Boo . Jangan jealous okay . Wekk . 

As for the bitchyyyyyy . Please mine your own business ! Eeeee , geram pulak aku kat makhluk tuh ! Aku buat rambut ? So , ada kacau duit awokk ? Dok perli2 apa hal . Lantak laa kalau aku buat rambut sekalipun . Boo k booo ! Datang rumah tok aku pun bukannya nak tolong2 sama . Ohh , lupa awok memang datang tolong pun . Yes , tolong menyembang . Dah la tak reti nak tolong apa-2 , tau datang nak comment-2 bagai .  Nyampah akuu -.- Then , sepupu sepapat semua tau menyembang , makan , minum lepastu makan lepastu minum lagi . Haihh , hulurkan tangan mu dan ringan kan beban kuuuu . 

Thanks untuk budak comel kecik nama aisya , budak baju oren , budak lagi seorang . *semua budak-2 okay* sebab tolong . Cisss , anak2 muda tak tahu malu . Budak kecik2 pun datang tolong . Kesian je . Yang besar panjang , malooosss ! Grrr .  Tangan aku sampai kecut-2 lerrr kena sabun dengan air . Daripada lawa-2 pagi tadi *perasan* habis hilang kecantikan , keayuan aku nih . Hhihi . Thanks jugak kat hubby , n kawan-2 kite yang tolong tuu :) Ngeee . At least hangpa datang dapat upah kennn ? Untung laa . Aku tak dapat apa . Pahala ? Insyaallah . Tolong tok maaaa . Kesian tok kita ponattt ! ^^ Thats all ! Thanks for reading . Byee now !