Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d-1807416083659780582', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


@(&^&%&$^*& !
Posted on Thursday, 13 September 2012 @ 08:50 | 0 comment(s)


Today was my bad day ever , ever in my life ! Why this thing must happen in my Teenage life?
Mak aku kata sebab aku dah dewasa. Sebab tu many thing I've to face.
Kenapa aku rasa tak kuat? Sebab kekuatan aku dah takda. Hanya pada dia aku bergantung.
Hanya dia. Tapi kenapa hati ni mesti sakit? Aku tak larat. Terlalu sakit.
Setiap kali gaduh, perasaan aku akan cakap yang dia tak hargai aku.
Aku cuma nak bahagia dalam hidup aku. Aku tahu aku banyak salah. Mungkin Tuhan pun
susah nak maafkan aku. :'( Sebab tu aku dihukum macam ni.
Tapi takpa. Aku redha. Redha kalau air mata ni jadi peneman aku :') 

Mungkin ini semua salah aku. Salah aku. Semuanya bermula pada salah aku. Aku bodoh.
Aku lah puncanya. Tapi takda ke peluang untuk aku sekali lagi?
Aku dah taknak ulang kesilapan aku. Tapi aku tak nampak yang hang percaya aku.
Kalau lah aku boleh putar balik masa :( Aku putar demi hang, arepp.
Aku takkan ulang silap aku ni sampai kan hang paranoid dengan aku. Kita 
takkan macam ni. Dan hang tak kan sebut dan ungkit semua tu. Semua ni takkan terjadi :(
Aku cuba berubah. Aku tahu semua tu untuk kebaikan. Sebab hang sayang aku.
Sebab tu hang buat semua ni. Cuma aku tak kuat. Aku banyak sabar.
Tapi sabar aku sampai bila? Aku lemah. Bohong la aku kata aku tak sayang.
Aku dah cinta hang pun. 

Aku tak bermaksud apa-2 bila aku tengking hang. Aku cuma sakit hati. Tersangat la sakit
Sebab tu aku main lepas jea apa aku nak cakap. Tapi terpulang la pada hang
mungkin hang sakit hati dan tak boleh maafkan aku. Its okay. Aku faham.
Itu memang sifat aku. Aku suka menengking. :'( Semua sebab aku terlalu tension. Hang 
saja tahu apa tension aku kan? Sebab tu tempat mengadu aku hang ja. 
I just don't want my tears fall in front of you. Sebab aku tak nak 
nampak lemah. Aku nak jadi kuat dengan cara kesabaran. Tapi airmata jugak lah
teman aku :')

#I just can't see my happiness#