Welcome!
You've carried away by rain cloud
to http://gimmefake-smile.blogspot.com
Use Google Chrome to best view.
Navigation at the numbers!
Last, I hope you bring along raincoat :D
because here the weather is raining!


R A I N ; <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d41288054481388600\x26blogName\x3d//+Sweetness+Thing\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://gimmefake-smile.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://gimmefake-smile.blogspot.com/\x26vt\x3d4411120386511911437', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


안녕하세요
You've visited to my beautiful mess blog. Click the navigation at the numbers. Leave your footprints here. To follow, you can click on the "cloud" on the right at the top.





At the Raining Day


Bengang
Posted on Friday 28 September 2012 @ 22:44 | 0 comment(s)

Kenapa semua hari ni nak bagi aku bengang ja ? Urgghhh ! Macam-2 jadi. 
Sakit hati ! Lain la takda hati. Peduli apa. Haihhh! Benci ! Cina depan rumah, Hang 
nak buat rumah tu, buat laa ! Yang dok Hai-2 lambai tangan macam bodo tu apsal ? Mcb! 
Rasa macam nak sepak tengok muka hang. Muka macam JB takpa gak. Ni muka
sama macam rumah tak siap yang hang tengah duk buat tu baik takpayah !

Pukul 1 keluar rumah, amik adik kat sekolah. Time nak lintas jalan pulak ada laa laki-2
yang duk buat paip besar-2 tepi jalan tu. Semua pakat duk tengok. Pasai pa? 
Nak ja angkat middle finger. Tapi agak-2 laa. Kang dia tangkap aku haa bakar aku ka apa ka.
Mati ==' Time keluar hampir kena langgar dengan kereta. Bodo oii kereta, 
dalam taman pun hang bawak macam dalam track pasai pa. 
Langgar aku macam mana ? Tak sempat laa aku nak kahwin. Poooff !

Lepas sampai kat sekolah. Batang hidung adik aku memang tak kelihatan laa ! Siot !
Apa lagi, dengan tak pakai tdung apa semua aku masuk kawasan sekolah. 
Errgghh. Takkan nak duduk under sunshine ? Cehh ! 
Time masuk tu, ada guard baru. Muda. Dia panggil. Serious aku takot time tu.
Kot laa dia nak marah aku ka apa kan. Masuk takdak sebab. Tiba-2 dia 
senyum-2 , mintak number phone pulak. WTH ? Lepas dengan buat relax dia mai kat aku.
Tanya nama laa, sekolah mana laa, bagai-2. Cam bodo . =,='
Dia kata dia tak pernah nampak aku kat sekolah. Memang laa, aku tak famous.
Then adik aku mai dalam 20 minit. Lama gila ahh. Dia mintak number phone. Memang tak arr aku
nak bagi. Gila ? Aku belahh. Dia punn kata macam ni arr buat kat org.
==' Kesah ?

KENAPA laa hati sakit sangat hari ni. Aku buat semua . Tapi kenapa semua ni aku terima ?
:'( Aku tak suka hidup macam ni. Orang lain happy dengan pasangan sendiri.
Sedangkan aku asyik gaduh jea. Apa lagi salah aku kali ni ? :'(

p/s: memang takdak mood hari ni. Semua macam bodoh !